Vill du också finnas här?

Hur går det till?

Vi har olika upplägg beroende på hur föreningen / klubben jobbar idag med sina produkter, hur mycket produkter som ska säljas och vilket prisläge man vill hamna i. Men förenklat så fungerar det såhär:

Avtal 1.

Print on demand
Vi står för lagret
Kunden och Supportershopen.se kommer tillsammans fram till ett önskat sortiment av produkter som finns i Arena Reklams (www.arenareklam.se) sortiment. 

Supportershopen.se lägger sedan upp en provkollektion i shopen, fotad och klar. I detta alternativ finns inget lager - dvs vare sig kunden eller vi binder pengar i produkter. 

Vid beställning av slutkund i shopen sköter Supportershopen.se samtligt, orderhantering, lager, logistik, administration. Eftersom produkten ej finns i lager tar detta alternativ någon dag längre att leverera för oss, då vi beställer hem och trycker upp "on demand".

Föreningen får efter uppgjord tidsplan ut en provision för såld vara ur shop. Inga kostnader är förknippade med lagervaror osv.

För ytterligare information och priser för detta alternativ - maila till kundtjanst@supportershopen.se

Avtal 2.

Prepaid
Kunden står för lagret
Kunden och Supportershopen.se kommer tillsammans fram till ett sortiment av produkter som finns i Arena Reklams (www.arenareklam.se) sortiment. Supportershopen offererar föreningen olika kvantiteter av produkterna, som sedan köps in och läggs på vårt lager. Alla varor faktureras föreningen när de ankommer till vårt lager.

Eftersom man här köper in en större upplaga av varje produkt blir även det slutliga priset lägre.
Vi sköter sedan allt kring beställningar, lagerhållning, logistik, administration osv. Föreningen får sedan sina pengar för sålda varor utbetalade efter en uppgjord tidsplan. 

Det är inga problemn att dela lagret mellan föreningens egen souvenirförsäljning och webbshopens lager. Här går det även att lägga upp "externa" produker köpta utanför vårt koncept.

För ytterligare information och priser för detta alternativ - maila till kundtjanst@supportershopen.se